15 November 2011

exchange jersey!yeah

glory glory man utd!
aku tak cakap yang aku tak support malaysia.tp i love manchester united footballers.hensem ohh!
so cakap pasal jersey, mr.A nak jersi Malaysia yang kaler biru. aku nak man utd.so okay, mr.A mintak aku belikan jersi Malaysia, boleh2 dgn syarat, aku pun nak jersi.tp man utd.hoooyeahhh. 



yang kaler kuning ni, jersi lama kan, tp macam suwitt oh kalau lelaki pakai kan kan kan.eh macam nak satu je.so pentamak.theeeee~ alaaa,jersi malaysia murah je kan.boleh pakai duit sendiri.haha.
aku nak yang kat bawah ni.auw auw.Mr A, i nak ni.nak ni.tak kira.nak jugak. :)




Tidak ada komentar:

Posting Komentar