17 April 2011

pepper lunch

kau orang suka makan apa?
kau orang suka cuba makanan baru?
kau  orang selalu cuba makanan ni,dapat info dari sape?
ke jalan punya jalan, ade kedai mcm OH MENAREK GILA!
terus kau orang pegi benti dekat situ,tengok2 n masuk?
macamana?
aku tak suka macam tuh.
sebab nnt takut dapat keciwa T_T
jadi, apa je kawan aku try ke, blogger try ke, dapat tahu macam sedap
kena dengan taste i u!terusss zusssssssss, , ,
hasilnya,
 

nampak macam sedappp tak?
ni aku amek set beef pepper lunch, kasi tambah cheese n telur.
air ice lemon tea.
die anta panas2,makan pon die soh makan atas try, punya lah selekeh.
pastu macam tahu2 je aku baru petame kali dtg.
asik berdiri kat sebelah terangkan nak makan macamane.'
hey babe, aku org malaysia, tak kesah org mane.
nak makan sikit punya senang pon nak ajar.bukan ajar tertib makan ye?
die ajar bgtaw,makanan tuh panas.makanan tuh panas.
adoiii, macam org tak nampak,
ya, die antara orang yang aku heret ajak teman rase makanan kat sini.
naseb lah tade masalah.senang kau!
macamaneee nak makannnn???


ade sos n peper die letak atas meja, nak sedap letak 2-2.
alahai,nasi goreng je pon.
harga sorang makan dalam rm 20.
tp boleh lahhh,puas aty jugak even daging asik selit celah gigi ni.


okay, dahhhh...
ending, nak tunjuk muka.