20 April 2011

elok ke produk ini?

ya, aku tak pernah pakai toner
tak pernah jugak pakai moisturizer.
setakat pakai sabun papaya rm5 tahan 3-4bulan.
pastu pakai bedak.
itu sajo.
tgk orang lain pakai, aku tak rase nak pakai.
tp bila tgk you tube about skin care.
tibe2 rase nak pegi beli sekarang jugak.
ok,over!
jadi pegi keluar sebab nak beli brg2.
 beli garnier lightening dew.lepas basuh muka pakai sabun papaya,
apply ni dekat muka.sejuk.wangi.sape nak cium mariiii.
after tuh,pakai garnier moistrizing cream.wangii jugak.
kadang2 malas nak pakai bedak.kadang2 pakai je.
yang lipstik n lip balm tuh, selalu lah pakai.stok abes,beli baru.
btw, lipstik rimmel london, colour shocking pink.baru nak try.


awal2 dah apply lipstik.
kalo boleh nak kulit yang flawless macam orang lain,
byk sgt toxin kat badan ni.
muka skit tak nampak freshhhh.

p/s : suka sangat lah aku ni pakai tudung kaler merah.mcm tade kaler lain pulok.