07 Maret 2011

hobi baru -_-, walaupun bz nak final.

hai.
lately ni bz-bz-bz.
semalam (ahad) ada explorace.tuh nnt boleh cerita.
tapi tetapppp ade hobi yang baru dan hopefully it wont make me too bored playing with that.
apaaaaa???something fun,tp perlukan kau utk sabar dan belajar sabar.
utk orang mcm aku yang bolh layan ngan perangai manusia.
setakat nak sabar ngan menda2 camni.bolehhh laaa. ;)


pixel. ni cam beads things.kau buat, kau nak apa?nak jd kan keychain?rantai?pin?klip?
semua bolehhhh.
kalo beli mmg tersangat mahal dan tak berbaloi.
hobi baru aku bukan nak menjual.
tapi kalo sape nak boleh contact aku.
sedaya upaya aku cuba seapkan.
maw tak????
tak mahal. kalo nak boleh msg.nnt aku bg number.

sekarang mmg sangat penat, hari2 angkut laptop pegi fakulti.
eh?hari2 ke?sekarang aku dah tak pandang beg bwk tepi pegi kelas,
angkut beg galas laptop pon lg senang.
sume benda aku nak angkut.
balik kelas je dah dekat pukul berapa.mlm boleh tido.
okay,lari topik.

p/s : bukan nak racist,tp boleh ke kalo dah belajar area luar dr negeri kau tuh, blajar sikit cakap luar.kemain pekat loghat kau,tersembur2 ckp sambil makan beger.