07 Maret 2011

explorace.dapat no 3 pon jadi lah.

selaluuunyaaaa, dari awal sem dah giat ligat lincah berjogging.
angkut lah sume kawan2.yang tanak ke,yang nak ke.
sume pon aku ajak g joging.kat tasek sek 7.
mula2 sebab nak kurangkan berat badan.
tp hampehhh, mmg berat ni manja nak melekat.tanak turun2.
jd amik keputusan sedapkan hati.konon nak fit dan stamina tinggi.

jadi PERTEMA, grup food technology nak buat explorace.
nak tanak kena ade masa nak pegi jog,
tak kira lah ade kelas ke tade.dak2 kelas aku kuruih2 laaa weyh,
kalo aku sorang yang pancit bolehhh jd maluu.
tamau2.

so lepas dah hari2 jog, sedia untuk explorace.yeahhhh!!

samapai2 dekat BUKIT CERAKAH mmg sedappp kalo amek gambar dulu.
muka excited terlebeyh2.padahal mlm sebelum tuh tdo, ya rabbi, lambat nak mampus,tido sekejap
dah ade org kol nak kejutkan pegi explorace.kacauuu lahhh.

awal2 dpt task SUDOKU mmg, mcm biarlah org lain siapkan.semua duk kerumun.
dapat pulak map jigsaw puzzle baru ade semangat nak kerjasama.
dah dpt KLUE pulak,terus lari laju2 nak ke tempat tuh.laju jugak.
sekali, mak aihhh, selut lumpur.rasa GELI.buat2 bz tanye kawan nak buat apa,cari apa.
ade org lain dah masuk selut.aku still buat2 bz lagi.
haha.dgn rasa tanggungjwb, tolong lah kawan yang penuh dgn lumpur.bersih2 kan die,aku calit lumpur kat muka.kononnn je lebih lahh kac ni.

jauh jugak lah.pusing jugak satu bukit cerakah yang besar tuh.
ade 10 checkpoint kau!stamina makin lama makin tinggi.
serius tak lah penat sangat,
mmg besh.
ouh,grup dpt num 3 je.tp aku explorace dgn badan dan pakaian yang suci bersih.
bukan mcm org lain yang busuk dan kekotoran lumpur melekat.comelll je ;)
nak tgk kebersihan aku??meh meh mehhh


dari awal pagi sampai petang kol 4ptg, muka tak berubah, tetap kemasss kan?kan?
bagus takkkkk????okay pic last, pic semua part course food technology, degree and master programme,


sekian.