22 Maret 2011

buat entry sambil belajar

hari ni kelas petang sahaja.pukul 5.kau orang rase patut ke nak pegi kelas saje terus.tapi duduk dekat bilik berehat2.keje tah ke mana,tgk cerita korea tah ke mana.jadi nya pagi2 dah bangun, topup touch n go n go terus ke fac. lupe pulak nak breakfast.
jadi bila rasa lapar, rasa nak mengadu kat semuaorang.tapi siape nak dengar.
makanya luahan kat blog.semalam sempat tgk cerita korea pasta.mmg suwwiiit muwiittt manis sekali plus mmg sedap tgk diorg masak.sampai last week aku balik kelas terus masak pasta with mushroom sauce.
heeeee~
sape2 blom tgk citer pasta sila tgk ye.

lebih kurang macam tuh jugak lah aku masak hari tuh.
sempat jugak b4 tuh tgk resipi kat library.
sambil lepak sambil belek2 buku.
;)
tata.