07 Desember 2010

salam maal Hijrah, 1 muharam 1432 ;)

salam people!
sehat tak?sehat tak?
ikut kalender islam,harini dah masuk tahin baru.
syukur,syukur.
baca doa awal n akhir tahun dan 3kali baca yasin.
semalam tgk tv3 psl konsert maal hijrah.
konsert amal katanya.
harini tgk tv 3 jugak, wanita hari ini.
psl hijrah `lain dulu,lain sekarang`.
eh,eh,baru sedar peminat tv3 rupanya aku. haha!

aku suka petikan dr ashraf muslim
`orang yang gagal dan orang yang tak berjaya,adalah orang yang takut pada perubahan`
berubah, berhijrah, dari suatu yang tak baik ke suatu yang lebih baik.
haishhh, bila lah aku nak tinggalkan zaman jahiliah aku ni.
keluar dr zaman macam ni.
penat dan penat.
aku nak berhijrah,aku cuba berhijrah.
menjadi lebih baik.

cakap pasal tahun baru islam ,
rasanya aku  tak pernah jarang-jarang tgk kalender islam
untuk tgk tarikh lahir,tgk bulan2 period.
teringin rasanya.
ouh,tuh kira azam tahun baru la.
hehe.

nnt lah,entry lain cerita pasal azam tahun baru pulok.

boleh tak nak letak 1 gambar?
boleh tak?





muaxoxo,
bye!