08 Agustus 2010

Kembang tekak untuk makan SARDIN dan minum MILO

aku sangat tak selera ble baca article kat fb yang kwn aku post
psl SARDIN n MILO
okay lah
aku amek kos yang relate dgn food.
semua article yg fact about food aku baca.
tapi kali ni aku betul2 geli.

percaya tak yang sardin AB (bukan nama jenama sebenar)
telah dicampur dgn KATAk sebagai perasa tambahan?
patut lah ade bau2 hanyir tapi sedap gituhh 
kann??

tak tipu punye.
then psl MILO
telah di campur dengan daging cacing.
aku pon tak tau sgt psl 2 jenis mkanan ni.
tp bila aku baca artikel tuh
kdg2 aku rasa macam ye pon ade.
SOdaapppp je rasa kan.

kalo psl milo tuh,tak caya cuba campurkan
wat air,letak milo je.
tengok ade berminyak tak.
hahaha.
nnt lah, aku nak tanye lecturer mane2 psl artikel ni.
tata.
 
betul ke? agaknye lepas isu ni, dah tak ada kot main campur2 camni lg. ;)             

Tidak ada komentar:

Posting Komentar