28 Juni 2010

Dalam dilema, , :(

aku dah lame tak update blog kan?
aku semakin lama tak ada mood nak cite
dkt real life,aku ssh nak bercerita dgn kwn2 aku
mostly kwn ku yang akan starting borak dlu, , macam ::

`kau,nak taw?si effa kan,die pki lens tak bukak2 selama 3bln`
`si A dgn si B slaloo ajak aku lepak dekat tuut tuut`

haishhh,aku tak kenal laa sape effa ke,si A ke si B ke
tp aku still dgr dan dengar,kdg2 aku seorg yang blur
aku suka tanye macam2,sebetulnya mmg sumpah aku tak tahu
bukan aku cuba buat2 dungu.

 aku tgk,semua orang ade masalah,tp apa aku alami,
semua masalah boleh settle.boleh ke?haha
aku sedikit cemas bler diri aku ada masalah dgn orang
langkah terbaik,aku diam dan diam
aku macam looser kan?
yup,aku diam sbb aku tanak bercelaru
biarlah aku diam membatu,aku mls nak bertindak
tak perlu nak obses sgt dgn masalah,sbb aku masih waras

aku masih igt tuhan
aku masih seorg islam
(walaupun aku masih belum menjadi seorg islam yang sempurna)
aku masih teguh berdoa utk kehidupan yang terbaek
hidup aku perlukan ilmu pelajaran
aku perlu fikirkan future
aku ingin kejar cita2 family ku
aku ingin berada di kalangan keluarga,keturunan,kejayaan yang baik
aku tanak hirau keadaan/masalah/hal sekeliling

sheeeeshhhh!ssh nya aku nak adapt dgn `environment` dewasa kan?
perasaan yang aku harapkan hanyalah,semua nya berfungsi dgn baik
ssh nya aku nak ubah persepsi manusia ttg diri aku kan?
bukan semua org jahat,bukan semua org baik
aku perlu bg komitmen utk diri sendiri.

okaylah,aku hanya dalam dilema sama ada nak close blog atau tidak.
aku sayang semua kwn2 aku
aku masih perlukan nasihat n motivasi
aku tak hirau hal lain
aku nak focus kat hidup yang lebih baik.
sekian.


 

1 komentar:

  1. kalau close blog pon bukan masalah boleh settle ke ape ke.
    chill sudah.
    ;)

    BalasHapus