06 Februari 2010

EX-BOYFRIENDs KU YANG TAMPAN BERGAYA~

HAI!aku kembali~hahaha. . aku bosan gler. . tataw nak wat pe. . so aku dengan SEMANGAT. . ulangi. . SEMANGAT. . mengemas2 biLik. . so aku cam`eh. . eh. . aku nampak ex aku`. . shhhhhhh. . ex HENPON daaa~hahahaha. . serta merta teringat ZAMAN SILAM aku bersama mereka. . 

INI ANTARANYA

 
neh lah antara ex henpon aku.hahah.ade kotak jew..


MOTOROLA TALKABOUT

  1. aku mula belajar BERCINTA dgn nya sejak umor 14tahun.haha.akak aku yang perkenal kan si kacak MOTOROLA neh,ouh.dia mmg GOOD LOOKING.badan pon TOUGH.suara nya NYARING.kalo anjing2 nampak,msty menakutkan.aishh,terlalu byk kenangan aku dgn hp ni.aku pki sampai rosak,sampai dah tak ada musim org pki HENPON BESAR ke sana-ke mari.SI DIA ni mmg kuat.masa aku PONTENG SEKOLAH n KANTOL ngan MAK,kebetulan aku lupe nak bwk SI DIA sekali.mak BELASAH cukup2.TERKOPAK-KOPAK wajah SI DIA,tp SI DIA still idup lg.haaaa. . LAGU TEMA aku n SI DIA. . TITANIC,tuh je lagu yang ade selain KRING KRING SEKUAT HATI~

 
NOKIA 3310

2. JEJAKA yang ke-2 masa aku umor 15 tahun.SI MOTOROLA mula buat SAKIT dan MENINGGAL.mak aku yang TENANG kan aku.oke fine!aku BERJUMPA dgn NOKIA di PERTAMA KOMPLEKS.kwn2 aku semua ade `BOIPREN` ini.aku pon mahu gak!n aku tackle. . sekali dapat!haha. . kali neh besh sket,sbb byk lagu tema aku dan DIA.aku pon SELALU blikan die baju.ouh.TAPI kat PASAR MLM je.tuh je aku mampu.tp DIA tetap GEMBIRA.hari2 mesty MENYANYI utk aku.mungkin sbb masa neh kwn2 aku pon dah ada henpon gak.dekat setahun aku berkaple dgn dia.MAKIN lama,aku rase,zaman dah berubah,kewangan aku pon same.aku  TINGGALKAn DIA n bg je kat ADIK aku.



 
NOKIA 3660

3. Aku 16 tahun,aku mmg nekad nak SI DIA yang leh menangkap2 gambar aku.aku kumpol duet sebanyak mungkin.n utk PERTAMA kali,aku terpikat dgn DIA n AKU dgn LINCAH merembat terus dgn harga RM 1130.wahhhhhhh. . aku tak sangke aku dpt kumpol duit byk tuh.kalo skrg??mmg hampehh.hahah.SI DIA neh agak MODEN n BERGAYA.aku kdg2 BANGGA memiliki SI DIA.aku bwk SI DIA ke sekolah,pernah je CIKGU DISPLIN rampas pinjam SI DIA,OUH RUPENYA mereka GAY!haha~ bertahun aku kple ngan SI DIA.sampai aku lepas SPM.aku kalo leh mmg tanak LEPASKAN,tp apakan daya,akak aku tgh dalam kesusahan.aku JUAL kat akak aku.oUH my!aku terlalu MERINDUI MU~hahahah. . gely!

 
NOKIA 6630

  
  
si SKANDAL

4. Tanggal aku lepas SPM,aku dihadiahkan dgn DIA,mmg kacak,tetapi agak BERISI sedikit,BERKALER IJAU.mmg CUTE.BIBIT-BIBIT cinta kami mmg indah.DIA lah segalanya,teman aku masa bosan lepas SPM,dia yang menyaksikan aku masuk 2 cawangan U.SEGALANYA DIA.hampir 3 TAHUN kami menyulam cinta yang sejati.dalam masa yang sama,aku ada skandal dgn nokia lain.aku masa tuh mmg amat perlukan SKANDAL sbb ada 2 number.tp masa aku naik BUS d KL SENTRAL SI DIA telah dicuri.di ulangi. . DICURI!!!!kejam. . mmg kejam. . .SKANDAL yang menemani HARI-HARI SEPI aku,tak lame lepas tuh,SKANDAL rupenya bukan lah BAIK.dia hanya CINTAKAN DUIT dan HARTA aku!!aku bunuh SKANDAL dan biarkan die tidak BERNYAWA.hahahahaha.puas aty ku!bye-bye si HITAM jahat!!


SONY ERICSSON w910i

5. sekali lagi aku di hadiahkan dgn dia.ouh.si dia mmg MACHO.aku suka sgt dgn si dia.dah lah si dia berwarna kesukaan ku.MERAH!agak 3 tahun gak aku bersama SI DIA.wahhhhh. . kali neh aku pki henpon bertaun2 seyh.aku mmg tak pandang yang lain.tp tah cane sbbkan dah bertaun2 aku tak bli henpon guna wet aku,aku berniat nak beli guna wet aku sendiri.aku SKANDAL sekali lg,dgn harga RM270.agaknya,BETUL org kata,jgn abaikan BF dan SKANDAL.hahahah. name je aku ada SKANDAL.tp aku tak menatang nya bagai minyak yang penuh.minggu lepas SI DIA w910i iLANG dr PANDANGAN ku.aku rileks jew. . neh dah kali ke 2 aku kehilangan JEJAKA HENPON~hahaha.sekarang hanya SKANDAL yang tinggal TEMANI aku.ouh SKANDAL,doakan saya dpt HADIAH HENPON lg. . lehhh tak???**kenyit mata**


SKANDAL saya selalunya ITAM.perasan tak???


AKU BERJANJI DGN KEHADIRAN YANG LAIN,AKU AKAN SETIA BENAR.
SKANDAL,jgn ko nak wat ONAR~

 

2 komentar: