20 Januari 2010

meet me halfway. .

masa kat title kesayangan aku tak letak AYAH kan??aku juz cite pasal ayah yang dah meninggal.aku tak scan pic lagi masa tuh.ouh,ayah meninggal sebab sakit jantung.tahun 2006,masa aku belajar kat UiTM Kuala Pilah.Dah kata aku anak kesayangan arwah ayah,sejak aku lepas SPM,ayah bz keje dgn PLKN.ayah nak masukkan aku PLKN,tp aku cepat2 carik keje sambilan.muahahah.


Hoih.. arwah ayah patotnye masuk Institut Jantung Negara,dah tempah tempat n etc,should be masuk ari isnin 21/8/2006. . then masa ari sabtu,mak drive dtg kL,aku mmg dah ada kat kL masa tuh kan,diorang sampai
ari sabtu 19/8/2006.aku salam n ade lah borak2,yang aku taw, arwah ayah cakap


`ninie nanti belajar elok2,wat betul2`


then ayah cakap nak masuk bilik.nak rehat,aku juz biarkan die jalan sambil cam agak ssh nak bernafas,tp aku cam. . `biarlah`. . 30min lepas tuh,mak berlari ke ruang tamu n cam nanges, cakap `ayah dah tak ada`. . 
whut???????`tak ada??` aku baru lepas cakap dgn ayah kan. . ape maksud tak ada??


at last,aku admit,yang aku dah tak ada ayah. . ouh god. . plz. . aku nak ayah dtg kat mimpi aku,aku nak cakap kat die :


  • Ayah,ninie dpt amek FOOD TECHNOLOGY.ayah nak ninie amek course tuh kan??skrg dah abes diploma n nak sambung.sebab AYAH.
  • ouh ayah,sepanjang ninie blajar,semua `smooth`. . tade masalah.if ada pon.settle cepat.
  • Ayah,ninie tak lah pandai sgt,tp sebab DOA ayah kat sane,ninie sentiasa bersemangat nak belajar.
  • Ayah,ninie rindu nak makan pe yang ayah masak
  • Ayah,MAK rindu kat ayah sangaatttt... . .

THANKS DOA AYAH KAT SANA*al-fatihah* 
13/1/1956-19/8/2006



pic ni je yang ada. . hehhehe. . masa aku form 3


Tidak ada komentar:

Posting Komentar